Standardy dostarczania zakupionych produktow w FILTERM. Gwarantujemy to kazdemu klientowi

Tworząc FILTERM ustaliliśmy, że najważniejsze zasady dotyczące obsługi naszych klientów będą oscylować wokół szacunku oraz dostarczania najwyższej możliwej jakości. Nasi klienci doceniają procesy, którymi się kierujemy w trakcie realizacji wszystkich zleceń. Prezentujemy standardy naszej pracy, którą zapewniamy wszystkim naszym klientom.

 

W FILTERM każdy nasz klient ma kontakt z jedynie doświadczonymi w branży filtracyjnej ekspertami, którzy charakteryzują się ogromnym doświadczeniem w branży. Oferujemy nie tylko najlepsze produkty z branży, ale również wiedzę, której absolutnie się nie wstydzimy. Wszystkie opisy produktów, artykuły w Bazie Wiedzy to owoc doświadczenia naszych pracowników, którzy uważają, iż dzielenie się informacjami jest czymś, co jest jeszcze w naszej branży nie do końca standardem. Niemniej, my jako jedna z firm zajmujących się filtracją - doskonale wiemy o tym, jak istotne jest budowanie pozytywnych relacji.

 

Przed wysłaniem filtrów, włóknin, akcesoriów w podróż - zawsze kilkukrotnie wszystko sprawdzamy. Nie popadamy w rutynę, bo rutyna jest zabójcą choćby największych chęci. I potrafi płatać figle. Nasi klienci muszą mieć do nas zaufanie. Jeżeli konkretne filtry są potrzebne w takim i takim terminie - robimy wszystko, aby zmieścić się w określonym czasie. Istotne jest tutaj jednak coś innego. Gdy umawiamy się na to, że dostarczymy zamówienie w danym czasie - po prostu otrzymujemy ogromny kredyt zaufania ze strony Klienta, który oczekuje od nas terminowości. Dobry partner z branży filtracyjnej to skarb i my o tym doskonale wiemy.

 

Naszą powinnością jest obserwowanie trendów, nowopowstałych rozwiązań oraz zupełnie nowych produktów od różnych producentów. Czasami jest tak, że to, co kiedyś było uznawane za dobre, wysokiej jakości - obecnie jest zwyczajnie mniej wydajne niż inne rozwiązania. Stąd, baczna obserwacja każdej zmiany w kręgu filtracyjnym jest tak bardzo istotna. Jeżeli nie będziemy aktywnie śledzić wszelkich zmian, jakie zachodzą w rynku - będziemy musieli nadrabiać zaległości przez dłuższy czas. Tylko jeden miesiąc nieobecności w branży filtracyjnej spowodowałby konieczność nadrabiania naleciałości przez minimum pół roku. Nie możemy zwalniać tempa dla naszych Klientów. To przecież im gwarantujemy wysoką jakość oferowanych przez nas produktów.

 

Ale - nawet przy pełni starań, jakie przykładamy do każdego zamówienia, mogą wkraść się błędy. FILTERM jest odpowiedzialnym partnerem biznesowym i bierze pełną odpowiedzialność za swoje błędy. Jesteśmy w stanie się do nich przyznać i uznajemy je za bolesną, aczkolwiek bardzo cenną lekcję prowadzenia biznesu w branży filtracyjnej. Każdy nasz klient może liczyć na pełną pomoc w sytuacji, gdy wszelkie nasze procesy zawiodą. Nie pozostawiamy nikogo w potrzebie - nie tylko w sytuacji, gdy to my odpowiadamy za jakiekolwiek uchybienie.

 

W FILTERM dbamy o to, by każdy klient otrzymał zamówiony przez siebie produkt w odpowiednim terminie (o którym zawsze informujemy w sposób rzetelny), by produkt i zamówienie były kompletne oraz, że konkretny typ produktu będzie dopasowany do jego potrzeb. Jeżeli cokolwiek zawiedzie na tym etapie, nie zbudujemy z klientem odpowiednich relacji. Jesteśmy tego doskonale świadomi i już na samym początku istnienia firmy zbudowaliśmy procesy, które pozwalają nam na realizowanie wszystkich zamówień w ściśle ustalonym porządku - cały czas sprawdzając jakość świadczonych przez nas usług.

 

Naszą wiedzą, naszym doświadczeniem chętnie obdarzamy naszych Klientów, którym aktywnie doradzamy w zakresie doboru najlepszych dla ich firm filtrów. Starannie dobieramy wszelkie produkty do konkretnych zastosowań oraz doradzamy - już na etapie projektowania instalacji filtracyjnej. Zwracamy uwagę na to, co warto sprawdzić, czego warto unikać i co działa również u naszych Klientów. Doświadczenie jest kluczem w branży filtracyjnej. Jego brak skutkuje popełnianiem kardynalnych błędów, których wiemy jak już unikać. Tego samego uczymy naszych klientów.

 

Jesteśmy także firmą odpowiedzialną, która dba o środowisko. Edukacja naszych klientów to również metoda na zmniejszanie naszego śladu węglowego, który jest istotnym wyznacznikiem szkodliwości działań ludzi na planecie. Wierzymy w to, że promowanie odpowiedzialnej filtracji, dzięki której do środowiska przedostaje się mniej szkodliwych związków, a także oferowanie rozwiązań łatwo regenerowanych / poddających się łatwemu recyklingowi to doskonałe metody na to, by odrobinę pomóc naszej planecie - która i tak bardzo mocno przez nas cierpi. Przemysł jest potrzebny ludziom - musimy konsumować oraz posiadać pewne rzeczy. Musimy mieć również zatrudnienie. Wszystko to jednak może odbywać się w odpowiednich, przyjaznych warunkach.

 

W FILTERM każdy nasz klient ma kontakt z jedynie doświadczonymi w branży filtracyjnej ekspertami, którzy charakteryzują się ogromnym doświadczeniem w branży. Oferujemy nie tylko najlepsze produkty z branży, ale również wiedzę, której absolutnie się nie wstydzimy. Wszystkie opisy produktów, artykuły w Bazie Wiedzy to owoc doświadczenia naszych pracowników, którzy uważają, iż dzielenie się informacjami jest czymś, co jest jeszcze w naszej branży nie do końca standardem. Niemniej, my jako jedna z firm zajmujących się filtracją - doskonale wiemy o tym, jak istotne jest budowanie pozytywnych trendów. To jeden z nich.

 

Jesteśmy absolutnie rzetelni zarówno na poziomie naszych artykułów w Bazie Wiedzy, jak i budowania relacji z naszymi klientami. Doradzając w zakresie najlepszych filtrów do konkretnego przedsiębiorstwa, dobieramy zawsze najlepsze rozwiązanie. Co więcej, dbamy o to, by zawsze pobrać od klienta odpowiednie wymiary i sprawdzić je przynajmniej kilkukrotnie. Dodatkowo, przed wysłaniem zamówienia - sprawdzamy je, by upewnić się, że niczego w nim nie brakuje oraz że wszystko jest z nim w porządku.

 

Powyższe cztery zasady pozwoliły nam stworzyć procesy, które z kolei pomagają nam w utrzymaniu jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług. Wiemy jednak, że w biznesie trzeba być również “w porządku”. Co to oznacza? Przede wszystkim, trzeba liczyć się z potrzebami klienta i na nie odpowiadać. Chęć szybkiego i prostego zysku oferując inne produkty niż te, których potrzebuje klient? W FILTERM tak nie robimy. Odpowiedzialna filtracja to stosowanie odpowiednio dobranych technik oraz konkretnych rozwiązań.

 

Najlepsze standardy w branży - to nasze drugie imię

W FILTERM stosujemy zasady, które powinny być standardem w każdym przedsiębiorstwie. Dysponujemy sztabem specjalistów, którzy pomogą w ustaleniu cyklicznych dostaw, którzy zapewnią Twojemu przedsiębiorstwu nieprzerwane, harmonijne działanie. Chcemy, by w każdej firmie która się z nami spotka panowało przekonanie, że jesteśmy godnym zaufania kontrahentem. FILTERM oznacza jakość oraz pewność. Skontaktuj się z nami już teraz!