Dlaczego tak wielu Klientow wybiera materialy filtracyjne z FILTERM?

W branży filtracyjnej działamy już od wielu lat. I równie wielu klientów zaufało naszemu doświadczeniu oraz oferowanym przez nas produktom. Ale od czego zależy taka szczególna relacja biznesowa? Skąd takie zainteresowanie naszymi filtrami? Postaramy się wyjaśnić to w tekście, który prezentuje tajniki branży filtracyjnej - i nie tylko.

 

Jesteśmy pewni tego, że doskonała relacja między Klientem, a podmiotem oferującym produkty oraz usługi powinna opierać się na wzajemnym zaufaniu. Mamy mnóstwo Klientów, którzy wracają do nas raz po raz - przyznając się nam czasami do tego, że spróbowali oferty konkurenta. Dlaczego do nas wracają? Bo w przypadku składania zamówień u nas wszystko jest w porządku. Dbamy o to, by każdy nasz klient otrzymał dokładnie to, co zamówił. I nie chodzi tutaj tylko o to, by Klient zamawiający włókniny dostał włókniny. Muszą to być produkty o odpowiednich parametrach - a dopilnowania szczegółów zamówienia przestrzegamy my oraz nasi pracownicy. To właśnie od naszych procesów wewnątrz firmy zależy to, w jaki sposób będziemy realizować zamówienia dla naszych Klientów, których mamy całą masę. Właściwie, to baza podmiotów, które zamawiają w FILTERM cały czas rośnie. Wierzymy, że jest to efekt odpowiednio dobranych procesów oraz lat doświadczenia w branży.

 

Sprawdź także: Czyste powietrze w fabryce, a zdrowie ludzi. To trzeba wiedzieć

Punkt pierwszy: zamówienie kompletnie. I na czas

Nie ma chyba nic gorszego, niż otrzymanie zamówienia na które czekaliśmy - bo od tego zależy powodzenie innych procesów w firmie - a tu okazuje się, że otrzymujemy nie to, co było przedmiotem transakcji. Dajmy na to - klient zamówił włókninę Paint Stop, a otrzymał taką, która Paint Stop zwyczajnie nie jest. Wtedy jest problem - zamówienie nie może zostać odebrane, bo nie jest to czymś, czego oczekiwał klient. Trzeba zwrócić towar, by ten nie zalegał na czyimś magazynie. To oczywiście koszty dla nas i w takich sytuacjach, to my jesteśmy zobowiązani je ponieść. To nasze procesy zawiodły i to my jesteśmy odpowiedzialni za tę niedogodność.

 

Na szczęście, takie sytuacje w FILTERM się nie zdarzają. Klient zawsze otrzymuje dokładnie to, czego oczekiwał. Przed wysłaniem filtrów, włóknin, akcesoriów w podróż - zawsze kilkukrotnie wszystko sprawdzamy. Nie popadamy w rutynę, bo rutyna jest zabójcą choćby największych chęci. I potrafi płatać figle. Nasi klienci muszą mieć do nas zaufanie. Jeżeli konkretne filtry są potrzebne w takim i takim terminie - robimy wszystko, aby zmieścić się w określonym czasie. Gdyby tylko Ogólna Teoria Względności A. Einsteina pozwalała na podróże w czasie, odpowiednio zagięlibyśmy czasoprzestrzeń i dostarczalibyśmy filtry dosłownie “na wczoraj”. Wtedy nie byłoby dla nas to problemem. Istotne jest tutaj jednak coś innego. Gdy umawiamy się na to, że dostarczymy zamówienie w danym czasie - po prostu otrzymujemy ogromny kredyt zaufania ze strony Klienta, który oczekuje od nas terminowości. Dobry partner z branży filtracyjnej to skarb i my o tym doskonale wiemy. Zaufanie budujemy na wzajemnych, zdrowych relacjach.

 

Po drugie: wysoka jakość i gwarancja

Nie utrzymalibyśmy się na rynku filtracyjnym zbyt długo, gdyby jakość nie wyróżniała produktów oferowanych przez FILTERM. Jesteśmy pewni, że to właśnie ona jest jednym z wyznaczników, który powoduje że znajdują nas nowi klienci, a ci dotychczasowi do nas zwyczajnie wracają i pytają w dodatku o zupełnie nowe typy filtrów. W ofercie FILTERM znajdują się włókniny filtracyjne G2 / G3 / G4 oraz M5, które różnią się w istotny sposób parametrami. Cyfra oznacza klasę filtracji i czym jest ona wyższa - tym większe są możliwości danej włókniny. Są to filtry zgrubne (lub właściwiej: wstępne), które wykorzystuje się na przykład w rekuperatorach lub czerpniach powietrza.

 

Dostarczenie włókniny o odpowiednich parametrach - tj. Takiej, która spełnia określone założenia klasy filtracji: G2/EU2 ISO coarse 50%, G3/EU3 ISO coarse 60%, G4/EU4 ISO coarse 65% / M5 ePM10 50% to rzecz, której pilnować musimy my - jako firma. Jeżeli nasz Klient otrzyma włókninę, która nie spełnia wyżej podanych parametrów, jego system filtracyjny będzie pracować gorzej, trzeba będzie częściej wymieniać jego elementy - co narazi Klienta na koszty. Jeżeli zauważy on, że tego typu sytuacje wynikają wprost z jakości produktów filtracyjnych - czyli z naszych zaniedbań: zwyczajnie porzuci on relację z nami. To bardzo normalna zależność i musimy zdawać sobie z tego sprawę. Za każdym razem, gdy otrzymujemy transport produktów filtracyjnych - to my odpowiadamy za sprawdzenie jego jakości. Korzystamy z produktów jedynie renomowanych firm i to właśnie od nich uzależniamy nasz łańcuch dostaw.

 

Bacznie obserwujemy także branżę filtracyjną ogółem. Naszą powinnością jest obserwowanie trendów, nowopowstałych rozwiązań oraz zupełnie nowych produktów od różnych producentów. Czasami jest tak, że to, co kiedyś było uznawane za dobre, wysokiej jakości - obecnie jest zwyczajnie mniej wydajne niż inne rozwiązania. Stąd, baczna obserwacja każdej zmiany w kręgu filtracyjnym jest tak bardzo istotna. Jeżeli nie będziemy aktywnie śledzić wszelkich zmian, jakie zachodzą w rynku - będziemy musieli nadrabiać zaległości przez dłuższy czas. Tylko jeden miesiąc nieobecności w branży filtracyjnej spowodowałby konieczność nadrabiania naleciałości przez minimum pół roku. Nie możemy zwalniać tempa dla naszych Klientów. To przecież im gwarantujemy wysoką jakość oferowanych przez nas produktów.

 

Ale - nawet przy pełni starań, jakie przykładamy do każdego zamówienia, mogą wkraść się błędy. FILTERM jest odpowiedzialnym partnerem biznesowym i bierze pełną odpowiedzialność za swoje błędy. Jesteśmy w stanie się do nich przyznać i uznajemy je za bolesną, aczkolwiek bardzo cenną lekcję prowadzenia biznesu w branży filtracyjnej. Każdy nasz klient może liczyć na pełną pomoc w sytuacji, gdy wszelkie nasze procesy zawiodą. Nie pozostawiamy nikogo w potrzebie - nie tylko w sytuacji, gdy to my odpowiadamy za jakiekolwiek uchybienie. Relacje biznesowe prowadzone z FILTERM odznaczają się wzajemnym szacunkiem, zaufaniem - ale nie tylko to jest kluczem do prowadzenia odpowiedzialnych działań w tej trudnej branży - na styku technologii oraz przemysłu. Jest coś jeszcze, o czym warto pamiętać, a jak obserwujemy - wiele firm niestety o tym zapomina.

 

Po trzecie: aktywność, edukacja i wsparcie dla Klientów

W FILTERM wierzymy w to, że proaktywność - wyrażana w naszym podejściu do edukacji w zakresie “filtracji odpowiedzialnej” jest naszą misją, powinnością którą powinniśmy wykonywać cały czas i za wszelką cenę. Wystarczy spojrzeć na naszą “Bazę Wiedzy” - to zestaw artykułów, które poruszają i te “luźniejsze” i zdecydowanie “mniej luźne”, techniczne tematy. W jaki sposób utrzymywać czystość w lakierni, jak zabezpieczyć ścianę lakierniczą, jak używać proszku UV i w jaki sposób? To tylko niektóre z tematów, które poruszamy w tym miejscu. Jesteśmy dumni z tego, czym jest FILTERM i jakie zadania spełnia. Nie ograniczamy się jedynie do sprzedawania filtrów oraz dostarczania tych produktów do klientów. Możemy śmiało powiedzieć, że mamy najszerszą bazę artykułów na temat branży filtracyjnej w Polsce. To efekt pracy naszych specjalistów, którzy chcą dzielić się z Wami swoją wiedzą oraz doświadczeniem.

 

Naszą wiedzą, naszym doświadczeniem obdarzamy również naszych Klientów, którym aktywnie doradzamy w zakresie doboru najlepszych dla ich firm filtrów. Starannie dobieramy wszelkie produkty do konkretnych zastosowań oraz doradzamy - już na etapie projektowania instalacji filtracyjnej. Zwracamy uwagę na to, co warto sprawdzić, czego warto unikać i co działa również u naszych Klientów. Doświadczenie jest kluczem w branży filtracyjnej. Jego brak skutkuje popełnianiem kardynalnych błędów, których wiemy jak już unikać. Tego samego uczymy naszych klientów.

 

Jesteśmy także firmą odpowiedzialną, która dba o środowisko. Edukacja naszych klientów to również metoda na zmniejszanie naszego śladu węglowego, który jest istotnym wyznacznikiem szkodliwości działań ludzi na planecie. Wierzymy w to, że promowanie odpowiedzialnej filtracji, dzięki której do środowiska przedostaje się mniej szkodliwych związków, a także oferowanie rozwiązań łatwo regenerowalnych / poddających się łatwemu recyklingowi to doskonałe metody na to, by odrobinę pomóc naszej planecie - która i tak bardzo mocno przez nas cierpi. Przemysł jest potrzebny ludziom - musimy konsumować oraz posiadać pewne rzeczy. Musimy mieć również zatrudnienie. Wszystko to jednak może odbywać się w odpowiednich, przyjaznych warunkach. I o to trzeba dbać.

 

Cieszymy się, że możemy być tutaj - dla Was. Jesteśmy FILTERM, a to nasz pomysł na tworzenie odpowiedzialnego biznesu oraz relacje z naszymi Klientami. Zaufaj nam również i Ty. Porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić dla filtracji w Twojej firmie.