Zlote zasady podejscia do klienta w branzy filtracyjnej
Po raz pierwszy trafiasz na firmę FILTERM? Bardzo nam miło, możemy zapewnić Cię, że znalazłeś się we właściwych rękach. Wieloletnie doświadczenie naszej firmy pozwoliło nam skonstruować zasady, którymi należy kierować się w podejściu do klienta. O jakich zasadach mowa? Sprawdźcie je - do każdego naszego klienta podchodzimy dokładnie tak samo dobrze!
W wielu gałęziach przemysłu, branżach zasady dobrego podejścia do klienta są raczej podobne. Jednak w branży filtracyjnej pewne czynniki są tym istotniejsze, że bardzo mocno wpływają na naszych klientów. Gdyby którykolwiek z naszych punktów dobrego podejścia do klienta zawiódł - możemy być pewni, że nasz klient to odczuje i zapamięta sobie ten incydent. FILTERM uchodzi za odpowiedzialnego partnera w filtracji - nie tylko oferujemy nasze produkty, ale również aktywnie doradzamy oraz edukujemy naszych klientów. Wystarczy spojrzeć na nasze inne artykuły w bazie wiedzy. Staramy się dotykać możliwie jak najszerszej problematyki dotyczącej branży filtracyjnej. Dodatkowo, cały czas zwiększamy portfolio dostępnych produktów oraz szkolimy się w zakresie innowacji na rynku filtracyjnym. To wszystko stanowi gwarancję dla naszych klientów - że mają do czynienia z odpowiednią firmą.
Prezentujemy Państwu złote zasady podejścia do klienta w branży filtracyjnej!
Zasada pierwsza: doświadczenie to nie pusty frazes
Komu Państwo zaufaliby prędzej w zakresie doboru filtrów do przedsiębiorstwa? Osobie z wieloletnim doświadczeniem, czy człowiekowi, który dopiero co zaczął pracę w firmie zajmującej się sprzedażą filtrów? Odpowiedź jest raczej oczywista. W FILTERM skorzystają Państwo z ponad dziesięcioletniego doświadczenia w branży - konferencje, seminaria, szkolenia, mnóstwo rozmów z innymi klientami. Każdy z nas zaczął od zera, jednak istotne jest to, czy cały czas poszerza swoje horyzonty. Cała nasza kadra aktywnie korzysta ze szkoleń, które zwiększają nasze kompetencje oraz wiedzę na temat nowoczesnych produktów. Obcowanie z klientami to również dla nas cenna lekcja. Dodatkowo, w FILTERM nie uznajemy podejścia, wedle którego nie dzielimy się naszym doświadczeniem, wiedzą z innymi - czy to klientami, czy to z konkurencją, która jak dobrze wiemy - zagląda na naszego bloga. Ale nie jest to dla nas nic złego - świetnie czujemy się z tym, że każdy może skorzystać z tego, do czego dochodziliśmy przez lata zbierania cennego doświadczenia.
Jednak nawet najlepsze doświadczenie będzie pustym frazesem w momencie, gdy z nikim się nim nie dzielimy. My to robimy - czy to za pomocą naszego bloga, czy to za pomocą pracowników, którzy aktywnie doradzają naszym klientom w przeróżnych kwestiach. Wystarczy skontaktować się z FILTERM i zadać dowolne pytanie naszym ekspertom - otrzymacie Państwo kompleksową opiekę jednego z naszych pracowników i dowiedzą się Państwo więcej na temat najnowszych technologii w branży filtracyjnej. Cieszymy się, że możemy dać naszym klientom jakość również w taki sposób. Wierzymy, że ponosimy ogromną odpowiedzialność za to, jak doradzamy - w grę wchodzi bowiem filtracja w tak newralgicznych obiektach jak różnego rodzaju fabryki, miejsca pracy wielu ludzi. Tutaj nie ma miejsca na błędy.
Zasada druga: słowność buduje dobre relacje
Czym jest słowność w biznesie? W biznesie oznacza to, że raz dogadane warunki umowy będą święte przez cały okres trwania stosunku sprzedaży, czy realizacji usług. Oczywiście w ogromnym skrócie. W przypadku FILTERM oznacza to mniej więcej tyle, że raz uzgodnione z klientem koszty związane z zakupem konkretnych materiałów oraz koszty dowozu ich do niego będą stałe i nie zmienią się w ostatnim momencie. To również pewność klienta co do tego, że produkt dotrze do niego w konkretnym terminie - gdy uzgodnione jest, że materiały muszą trafić do klienta w środę, to musi to być środa. Oczywiście w tym samym tygodniu! W FILTERM chcielibyśmy, aby istniała dostępna metoda zaginania czasoprzestrzeni - tak, abyśmy mogli realizować zamówienia “na wczoraj”. Mówimy jednak o rzeczywistości bez takich udogodnień - termin jest rzeczą świętą, nie do przekroczenia. Dając słowo klientowi, zapewniamy go o tym, że otrzyma on swój produkt wtedy i wtedy. Klient natomiast układa własne procesy właśnie pod taki termin realizacji - wie, że od tego momentu będzie mógł zacząć kolejny etap produkcji, czy kontynuować wytwarzanie określonego rodzaju produktu. Jeżeli zawiedziemy my, jego terminy przesuną się o jeden dzień. Jeden dzień może oznaczać ogromne koszty.
W FILTERM dbamy o to, by każdy klient otrzymał zamówiony przez siebie produkt w odpowiednim terminie (o którym zawsze informujemy w sposób rzetelny), by produkt i zamówienie były kompletne oraz, że konkretny typ produktu będzie dopasowany do jego potrzeb. Jeżeli cokolwiek zawiedzie na tym etapie, nie zbudujemy z klientem odpowiednich relacji. Jesteśmy tego doskonale świadomi i już na samym początku istnienia firmy zbudowaliśmy procesy, które pozwalają nam na realizowanie wszystkich zamówień w ściśle ustalonym porządku - cały czas sprawdzając jakość świadczonych przez nas usług.
Sprawdź również: Czyste powietrze i filtracja - połączenie idealne!
Zasada trzecia: nie ma miejsca na przeciąganie terminów
Klient musi wiedzieć o tym, że jest dla nas ważny. Można zapewniać go o tym na różne sposoby - ale jednym z ważniejszych jest szybki termin realizacji zamówienia. W FILTERM nie przeciągamy sztucznie terminów - oferujemy klientom możliwie jak najkrótszy czas dostarczenia odpowiedniego produktu do ich siedzib. Zadowolony na tym etapie klient to dla nas gwarancja, że do nas wróci z kolejnym zamówieniem - będąc zadowolonym z samego produktu, kontaktu, doradztwa i realizacji, na pewno będzie chciał wejść w bardziej długotrwałą znajomość. Współpraca z klientami jest dla nas przyjemnością - branża filtracyjna natomiast stanowi dla nas pasję. Kierujemy się tymi wartościami na co dzień: wiemy, jak istotne jest dla naszych klientów to, aby towar dotarł do nich szybko, na czas i w odpowiednim stanie. Kontrolujemy na bieżąco firmy, które dowożą dla nas produkty i jesteśmy pewni, że w całym procesie świadczenia przez nas usług wszystko jest jak najbardziej w porządku.
Zasada czwarta: rzetelność to ogromna wartość
W FILTERM każdy nasz klient ma kontakt z jedynie doświadczonymi w branży filtracyjnej ekspertami, którzy charakteryzują się ogromnym doświadczeniem w branży. Oferujemy nie tylko najlepsze produkty z branży, ale również wiedzę, której absolutnie się nie wstydzimy. Wszystkie opisy produktów, artykuły w Bazie Wiedzy to owoc doświadczenia naszych pracowników, którzy uważają, iż dzielenie się informacjami jest czymś, co jest jeszcze w naszej branży nie do końca standardem. Niemniej, my jako jedna z firm zajmujących się filtracją - doskonale wiemy o tym, jak istotne jest budowanie pozytywnych trendów. To jeden z nich.
Jesteśmy absolutnie rzetelni zarówno na poziomie naszych artykułów w Bazie Wiedzy, jak i budowania relacji z naszymi klientami. Doradzając w zakresie najlepszych filtrów do konkretnego przedsiębiorstwa, dobieramy zawsze najlepsze rozwiązanie. Co więcej, dbamy o to, by zawsze pobrać od klienta odpowiednie wymiary i sprawdzić je przynajmniej kilkukrotnie. Dodatkowo, przed wysłaniem zamówienia - sprawdzamy je, by upewnić się, że niczego w nim nie brakuje oraz że wszystko jest z nim w porządku. Dajmy na to - klient zamówił filtry patronowe - musi otrzymać dokładnie te filtry patronowe, które zamawiał. Dopiero wtedy zamówienie rusza w drogę po czym trafia do klienta - który jest z niego z pełni zadowolony.
Budując odpowiedzialny biznes trzeba być po prostu “w porządku”
Ale to bardzo ogólne określenie. Powyższe cztery zasady pozwoliły nam stworzyć procesy, które z kolei pomagają nam w utrzymaniu jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług. Wiemy jednak, że w biznesie trzeba być również “w porządku”. Co to oznacza? Przede wszystkim, trzeba liczyć się z potrzebami klienta i na nie odpowiadać. Chęć szybkiego i prostego zysku oferując inne produkty niż te, których potrzebuje klient? W FILTERM tak nie robimy. Odpowiedzialna filtracja to stosowanie odpowiednio dobranych technik oraz konkretnych rozwiązań. Nie takich, które są droższe na fakturze. Rzesze zadowolonych klientów oraz mnóstwo zrealizowanych zleceń to dla FILTERM wyznaczniki dobrze prowadzonych relacji z kontrahentami. Zapraszamy do zostania jednym z nich.